Lépjen kapcsolatba terméktámogatási csapatunkkal.
OMRON connect Cloud fiókkal rendelkező felhasználók:
1. Töltse le az OMRON connect US/CAN/EMEA alkalmazást
2. Jelentkezzen be ugyanazokkal az adatokkal (felhasználónév/jelszó), mint amelyeket az OMRON connect (régi verzió) alkalmazásban használt. Ha nem emlékszik a jelszavára, a bejelentkezési képernyőn a „Segítség kérése bejelentkezéshez” linkre kattintva állíthatja vissza.
3. A bejelentkezést követően, tesztelheti az OMRON connect (régi verzió) alkalmazásban párosított OMRON eszközök csatlakoztathatóságát.
4. Az OMRON connect (régi verzió) összes adata elérhető lesz az új OMRON connect US/CAN/EMEA alkalmazásban.
Cloud fiókkal nem rendelkező felhasználók
• Android:
1. Nyissa meg az aktuális OMRON connect alkalmazást
2. Kattintson az „Új alkalmazás letöltése” gombra ezen a képernyőn
3. Töltse le az OMRON connect US/CAN/EMEA alkalmazást az Apple Store-ból (iOS készülék) illetve a Google Play áruházból (Android készülék).
4. Kövesse az utasításokat a fiók létrehozásához (felhasználónév és jelszó) az új OMRON connect US/CAN/EMEA alkalmazában
Megjegyzés: A személyes adatok védelme érdekében, az egészségügyi adatok Omron connect-ben történő tárolásához és megtekintéséhez felhasználónév és jelszó szükséges, még akkor is, ha az adatok helyileg a telefonon vannak tárolva.
5. Miután az alkalmazást beállította, koppintson az „Átvitel megkezdése” gombra
6. Ezután az adatok automatikusan átkerülnek a régi alkalmazásból az új alkalmazásba
7. Ha az adatátvitel befejeződött, akkor a régi OMRON connect alkalmazást le kell tiltania, hogy elkerülje a régi és az új alkalmazás közötti adatátviteli ütközést.
8. Az adatátvitel befejezésekor megerősítő képernyő jelenik meg.
• iOS:
1. Nyissa meg az aktuális OMRON connect alkalmazást
2. Kattintson az „Új alkalmazás letöltése” gombra ezen a képernyőn
3. Töltse le az OMRON connect US/CAN/EMEA alkalmazást az Apple Store-ból (iOS készülék) illetve a Google Play áruházból (Android készülék).
4. Kövesse az utasításokat a fiók létrehozásához (felhasználónév és jelszó) az új OMRON connect US/CAN/EMEA alkalmazában
Megjegyzés: A személyes adatok védelme érdekében, az egészségügyi adatok Omron connect-ben történő tárolásához és megtekintéséhez felhasználónév és jelszó szükséges, még akkor is, ha az adatok helyileg a telefonon vannak tárolva.
5. Miután az új OMRON connect US/CAN/EMEA beállítása megtörtént, koppintson az alábbi zöld gombra az adatok áttelepítéséhez.
6. Kövesse a régi alkalmazásban levő adatátviteli utasításokat, és koppintson az „Adatok átvitele” gombra
7. Válassza ki az új OMRON connect alkalmazást
8. Ha az adatátvitel befejeződött, akkor a régi OMRON connect alkalmazást le kell tiltania, hogy elkerülje a régi és az új alkalmazás közötti adatátviteli ütközést.
9. Az adatátvitel befejezésekor megerősítő képernyő jelenik meg.
1. lépés: Távolítsa el az OMRON eszközt az intelligens eszközön a párosított eszközök Bluetooth listájáról
o iOS intelligens eszközök: A vérnyomásmérő eltávolítása a párosított eszközök Bluetooth listájáról
1. Nyissa meg a Beállítások alkalmazást az intelligens eszközön
2. Koppintson a „Bluetooth” lehetőségre a Bluetooth beállítások képernyőjének megnyitásához
3. Válassza ki a kívánt OMRON készüléket
4. Koppintson az „i” gombra
5. Koppintson a „Felejtsd el ezt az eszközt” gombra, az OMRON eszköz eltávolításához a Bluetooth listáról
o Android intelligens eszközök: A vérnyomásmérő eltávolítása a párosított eszközök Bluetooth listájáról
1. Nyissa meg a Beállítások -> Kapcsolatok menüt
2. Koppintson a „Bluetooth” beállításra
3. Koppintson a fogaskerék ikonra az OMRON készülék párosításának feloldásához
4. Válassza a „Leválasztás” gombot a jobb alsó sarokban
2. lépés: Új eszköz hozzáadása az OMRON connect alkalmazáshoz.
Nyissa meg az OMRON connect alkalmazást -> Profil -> Csatlakoztatott eszközök, majd koppintson az „Új eszköz hozzáadása” gombra -> Válassza ki a párosítani kívánt eszközt
3. lépés: Párosítsa az OMRON készüléket az alkalmazással
Kövesse az alkalmazásban található párosítási utasításokat.MEGJEGYZÉS: Ha nem találja a Bluetooth-beállításokat az intelligens eszközén, kérjük, forduljon az intelligens eszköz szolgáltatójához segítségért.
1. Győződjön meg róla, hogy az Automatikus szinkronizálás be van kapcsolva a párosított eszközön. Ezt a (+) jelre koppintva ellenőrizheti -> Lépjen a profilhoz → Ezután a csatlakoztatott eszközökhöz → Ellenőrizze, hogy az automatikus szinkronizálás be van-e kapcsolva.
Ez biztosítja, hogy az alkalmazás 3 percenként szinkronizálja az adatokat a vérnyomásfigyelő készülékről. A szinkronizálás elindításához megnyithatja az alkalmazást is.
2. Az adatokat átviheti a vérnyomásfigyelő készülékről. Ehhez:
a. Nyomja meg a vérnyomásmérő Start/Stop gombját a készülék képernyőjének törléséhez.
b. Koppintson a Szinkronizálás ikonra az alkalmazás kezelőfelületén (a jobb felső sarokban található).
c. Ha a szinkronizálás továbbra is sikertelen, kövesse a vérnyomásmérő párosításának törléséhez és újbóli párosításához a „Nem tudom párosítani a vérnyomásmérőmet” kérdésben leírt lépéseket. Az újbóli párosítás nem törli a már leolvasott értékeket a készülékről.
3. Engedélyezze az OMRON connect alkalmazás hozzáférését a helyadatokhoz. Az OMRON connect US/CAN/EMEA alkalmazásnak a következő menüpontban adhat engedélyt a helyadatokhoz való hozzáféréshez:
iOS: (Csak a háttérben történő adatátvitelhez szükséges)
Beállítások -> Adatvédelem -> Helymeghatározási szolgáltatások -> Koppintson az „OMRON connect” alkalmazásra, és kapcsolja be a helymeghatározás funkciót
Android:
Beállítások -> Hely -> Alkalmazási engedélyek -> Koppintson az „OMRON connect” alkalmazásra, és kapcsolja be a helymeghatározás funkciót
Megjegyzés: A pontos elérési útvonal az adott intelligens eszköztől és az operációs rendszer verziójától függően eltérő lehet.
1. Nyissa meg az OMRON connect US/CAN/EMEA alkalmazást a telefonján
2. A bejelentkezési képernyőn koppintson a „Segítség kérése bejelentkezéshez” lehetőségre
3. Írja be az OMRON connect US/CAN/EMEA fiók létrehozásánál használt e-mail címét, majd koppintson a „Jelszó visszaállítása” lehetőségre
4. A képernyőn egy visszaigazoló üzenet jelenik meg, miszerint „Kérjük, ellenőrizze a beérkezett üzeneteit, és keresse meg a jelszó visszaállításához szükséges hivatkozást”.
5. Lépjen be az OMRON connect US/CAN/EMEA fiókjához használt e-mail címhez tartozó postafiókjába. Ezután nyissa meg az OMRON connect US/CAN/EMEA jelszó visszaállítása e-mailt.
6. A jelszó-visszaállítási e-mailben koppintson az „ide” gombra
7. Írja be az új jelszót az „Új jelszó” és a „Jelszó megerősítése” mezőkbe
8. Koppintson a „Jelszó frissítése” gombra
9. Miután befejezte, megjelenik egy „Jelszó frissítése sikeres” üzenet.
10. Most újra megnyithatja az OMRON connect US/CAN/EMEA alkalmazást, és a bejelentkezési képernyőn az új jelszóval bejelentkezhet
Ha nem fér hozzá az adott e-mail fiókhoz a visszaállítási folyamat befejezéséhez, vagy nem kapta meg a jelszó-visszaállítási e-mailt, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a support-omron.connect@eu.omron.com címen.
Nem, az OMRON connect US/CAN/EMEA alkalmazás csak az Egyesült Államokban, Kanadában és az EMEA-régióban támogatott. Az alkalmazást más országokban nem lehet letölteni.
iOS 10 és újabb verziók
Android 7 és újabb verziók
1. Telepítse újra az OMRON connect US/CAN/EMEA alkalmazást.
2. Jelentkezzen be a belépési adataival.
3. Párosítsa újra a készüléket. Lépjen a Profil -> Csatlakoztatott eszközök képernyőre.
Az adatokat az alkalmazás Előzmények részéből exportálhatja. Ehhez kövesse az alábbi lépéseket:
a. Koppintson a képernyő alján lévő Előzmények fülre
b. Koppintson a képernyő jobb felső sarkában lévő Megosztás ikonra
c. Ha Ön nem prémium szolgáltatásra előfizető felhasználó, koppintson a következő képernyőn a Normál jelentés lehetőségre
d. Válassza ki a megosztani kívánt adatok típusát
e. Válassza ki azt a dátumtartományt, amelyre vonatkozóan meg szeretné osztani az adatokat
f. Válassza ki a kívánt formátumot: Excel vagy PDF
g. Válassza a Küldés nekem opciót.
h. Ha úgy dönt, hogy egy másik személynek szeretné az adatokat elküldeni, válassza a Küldés másnak opciót, és adja meg az e-mail címet a megjelenő e-mail cím mezőben
i. A jelentés megosztásához koppintson a Küldés gombra
Testösszetétel-elemző készülék és mérleg (VIVA) Bluetooth® funkcióval:
a. A Bluetooth® funkcióval rendelkező OMRON testösszetétel-elemző és mérleg egyidejűleg akár 4 különböző fiókhoz (4 mobileszközhöz) is párosítható
b. Minden felhasználónak létre kell hoznia saját OMRON connect US/CAN/EMEA fiókját a mobileszközén, és párosítani kell az intelligens mérleghez
c. Minden felhasználónak külön felhasználónevet (User 1, User 2, User 3 vagy User 4) kell választani a párosításkor. A kiválasztott felhasználói szám a „Csatlakoztatott eszközök” képernyőn ellenőrizhető.
d. A testösszetétel-elemző és mérleg támogatja a Vendég üzemmódot is. Ez lehetővé teszi, hogy a vendégek megmérjék a testtömegüket. A vendégadatok nem kerülnek át az alkalmazásba
Megjegyzés: Kérjük, olvassa el a használati útmutatót, hogy ellenőrizze, hogyan lehet vendég üzemmódban rögzíteni a mért értékeket.
Ha bizonyos funkciók használata közben az alkalmazás összeomlik vagy lefagy, próbálja meg bezárni az alkalmazást, majd újraindítani. Ha a probléma még mindig jelentkezik, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a support-omron.connect@eu.omron.com címen.
a. Koppintson a képernyő alján lévő profil fülre
b. Koppintson a képernyő jobb felső sarkában lévő fiókbeállítások ikonra
c. Válassza a fiók törlése lehetőséget.
Ha Ön prémium felhasználó és aktív előfizetéssel rendelkezik, kérjük, hogy mindenképpen mondja le az előfizetést, hogy elkerülje az automatikus terhelést a fordulónapokon. Az előfizetés lemondásához az App Store vagy a Google Play áruházba kell ellátogatnia.
o Ha egy EKG-felvételt telefonhívás vagy e-mail érkezése szakít meg, akkor új felvételt kell készíteni.
o EKG rögzítésekor ne futtasson olyan alkalmazást, amely túlzottan igénybe veszi az okostelefon számítási kapacitását, hangot ad ki, vagy használja a telefon mikrofonját.
o Győződjön meg róla, hogy a telefon mikrofonja működik, amikor EKG-t rögzít.
o Győződjön meg arról, hogy az EKG-monitor működik az EKG rögzítésekor.
o Mivel az EKG-készülék az adatokat ultrahanggal továbbítja, kérjük, hogy az EKG-t csendes, nyugodt helyen, ülő állapotban rögzítse.
Az elemek cseréje után nem kell párosítani a készüléket. A helyes dátum és idő beállításához a készüléken kövesse az alábbi lépések egyikét:
a. Állítsa a készüléket átviteli üzemmódba a készüléken található „átvitel” vagy „Bluetooth” vagy „óragomb” megnyomásával. A készülék képernyőjén egy villogó „O” jelzést fog látni. Indítsa el az alkalmazást, és koppintson a kezelőfelületen a szinkronizálás ikonra, a készülék és az alkalmazás manuális szinkronizálásához. Ha az automatikus szinkronizálás be van kapcsolva, a szinkronizálás automatikusan elindul az alkalmazás indításakor.
b. A dátumot és az időt manuálisan is beállíthatja a készüléken. A dátum és az idő manuális beállítását a készülék használati utasításban találja.
Ha az OMRON connect US/CAN/EMEA alkalmazás a helymeghatározási szolgáltatások engedélyezését kérte, és Ön elutasította a kérést, akkor a készülékkel való szinkronizáláshoz be kell kapcsolnia a helymeghatározási szolgáltatásokat. Az OMRON connect US/CAN/EMEA alkalmazásnak a következő menüpontban adhat engedélyt a helyadatokhoz való hozzáféréshez:
iOS: Csak a háttérben történő adatátvitelhez szükséges.
Beállítások -> Adatvédelem -> Helymeghatározási szolgáltatások -> Koppintson az „OMRON connect” alkalmazásra, és kapcsolja be a helymeghatározás funkciót
Android:
Beállítások -> Hely -> Alkalmazási engedélyek -> Koppintson az „OMRON connect” alkalmazásra, és kapcsolja be a helymeghatározás funkciót
Megjegyzés: A pontos elérési útvonal az adott intelligens eszköztől és az operációs rendszer verziójától függően eltérő lehet.
o A „P” mód a „Párosítás” mód. A vérnyomásmérő készüléket párosítási üzemmódba kapcsolhatja, ha 3-5 másodpercig nyomva tartja az átvitel gombot (Bluetooth, átvitel vagy óra). A készüléken egy villogó „P” jelzést fog látni.
o Az „O” mód az „Átviteli” vagy „Szinkronizálási” mód. A vérnyomásmérőt úgy állíthatja átviteli módba, ha egyszer lenyomja az átviteli gombot (Bluetooth, Átvitel vagy óra). A készülék képernyőjén egy villogó „O” jelzést fog látni.
Győződjön meg róla, hogy az automatikus szinkronizálás be van kapcsolva az alkalmazásban. Az ellenőrzéshez koppintson a plusz (+) menüre, és lépjen a Profil -> Csatlakoztatott eszközök képernyőre.
Ahhoz, hogy az OMRON connect US/CAN/EMEA alkalmazás meg tudja osztani a vérnyomásadatait az Apple Health/Google Fit/Samsung Health alkalmazással, az OMRON connect alkalmazásban engedélyezni kell az Apple Health/Google Fit/Samsung Health funkciót.
Lépések az Apple Health engedélyezéséhez az OMRON Connect alkalmazásban
1. Az alkalmazásban lépjen a „Profil” menüpontra
2. Koppintson az „Alkalmazás beállítások” gombra
3. Az „Adatok megosztása más alkalmazásokkal” alatt koppintson az „Apple Health” lehetőségre
4. Koppintson az „Összekapcsolás” lehetőségre
5. Engedélyezze a megosztani kívánt kategóriákat, és koppintson az „Engedélyezés” gombra.
A Google Fit engedélyezésének lépései az OMRON Connect alkalmazásban
1. Az alkalmazásban lépjen a „Profil” menüpontra
2. Koppintson az „Alkalmazás beállítások” gombra
3. Az „Adatok megosztása más alkalmazásokkal” alatt koppintson az „Google Fit” lehetőségre
4. Koppintson az „Összekapcsolás” lehetőségre
5. Kövesse a képernyőn megjelenő utasításokat a bejelentkezéshez
6. Koppintson az „Engedélyezés” lehetőségre
Lépések az Samsung Health engedélyezéséhez az OMRON Connect alkalmazásban
1. Az alkalmazásban lépjen a „Profil” menüpontra
2. Koppintson az „Alkalmazás beállítások” gombra
3. Az „Adatok megosztása más alkalmazásokkal” alatt koppintson az „Samsung Health” lehetőségre
4. Koppintson az „Összekapcsolás” lehetőségre
5. Engedélyezze a megosztani kívánt kategóriákat
6. Kövesse a képernyőn megjelenő utasításokat a bejelentkezéshez, ha szükséges
7. Koppintson a „Kész” gombra
Kérjük, vegye figyelembe, hogy a Google Fit és a Samsung Health csak Android operációs rendszerű telefonokon érhető el, iPhone-on nem.
Az OMRON alkalmazás bizonyos engedélyeket igényel.
Az alábbiakban felsoroljuk az OMRON iOS alkalmazáshoz szükséges engedélyeket és azok használatát:
1. Bluetooth: Az OMRON készülékekkel való kommunikációhoz a Bluetooth engedélyezése szükséges.
2. Helyadatokhoz való hozzáférés: Az OMRON készülékek háttérben történő adatátviteléhez az iOS-eszközök az Apple iBeacon funkcióját használják. Ennek használatához engedélyezni kell a helyadatokhoz való hozzáférést.
3. Kamerához való hozzáférés: Ez az engedély azért szükséges, mert az alkalmazás lehetővé teszi, hogy profilképet adjon a fiókjához. Ez a gyógyszerek képeinek hozzáadásakor is szükséges.
4. Galériához való hozzáférés: Ez az engedély azért szükséges, mert az alkalmazás lehetővé teszi, hogy profilképet adjon hozzá a fiókjához. Ez a gyógyszerek képeinek hozzáadásakor is szükséges.
5. Rendszerértesítési hozzáférés: Ez a jogosultság akkor szükséges, ha a HeartGuide™ készüléket használja, és a HeartGuide™ készüléken szeretne értesítést kapni, ha telefonjára SMS, hívás vagy e-mail érkezik.
Az alábbiakban felsoroljuk az OMRON Android alkalmazáshoz szükséges engedélyeket és azok használatát:
1. Helyadatokhoz való hozzáférés: Ez az engedély a Bluetooth-on keresztül történő eszközpárosításhoz szükséges, amely a közelben lévő külső eszközök azonosításával működik.
2. Fényképek/Média/Fájlok: Ez az engedély azért szükséges, mert az alkalmazás lehetővé teszi, hogy profilképet adjon a fiókjához. Bár a médiát és a fájlokat jellemzően a fényképekkel együtt csoportosítjuk az intelligens eszközön, a médiát és a fájlokat nem használjuk fel.
3. Névjegyzék: Ez az engedély ahhoz szükséges, hogy a HeartGuide™ meg tudja jeleníteni az illető nevét a HeartGuide™-on, ha hívja vagy üzenetet küld.
4. Telefonhívások: Ez az engedély ahhoz szükséges, hogy a HeartGuide™ értesíteni tudja a hívásokról a HeartGuide™ készüléken.
5. SMS: Ez az engedély ahhoz szükséges, hogy a HeartGuide™ készüléken szöveges üzeneteket (SMS) olvashasson és fogadhasson.
Felhívjuk figyelmét, hogy nem köteles engedélyezni ezeket a jogosultságokat. Ha szeretné átnézni és/vagy letiltani a már megadott engedélyeket, kérjük, lépjen a mobilkészülék beállításaiba.
Ne feledje, hogy az OMRON connect US/CAN/EMEA nem követi és nem tárolja az Ön helyadatait.
Ha párosítja vagy szinkronizálja a készüléket egy iOS/Android készülékkel, előfordulhat, hogy a rendszer felszólítja a „Helyadatokhoz való hozzáférés” engedélyezésére.
A Google számára a Bluetooth-kommunikációhoz a helyadatokhoz való hozzáférés szükséges. Az Android OS 6.0-tól kezdve a Google módosította az engedélyezési követelményeket. Ennek eredményeképpen az OMRON monitorok és az Android készülék szinkronizálásához szükséges a „Helyadatokhoz való hozzáférés” engedélyezése.
További információért látogasson el az alábbi oldalra:
https://developer.android.com/about/versions/marshmallow/android-6.0-changes.html#behavior-hardware-id
Az iOS esetében a helyadatokhoz való hozzáférés az OMRON vérnyomásmérők „iBeacon” funkciójának támogatásához szükséges. Ez teszi lehetővé, hogy a leolvasott értékek anélkül kerüljenek át az alkalmazásba, hogy azt meg kellene nyitni. Ha letiltja a helyadatokhoz való hozzáférést, az alkalmazás nem lesz képes szinkronizálni a készülék adatait.
Az OMRON connect US/CAN/EMEA alkalmazásnak szüksége van a telefonon a helymeghatározási szolgáltatások bekapcsolt állapotára ahhoz, hogy a készülék szinkronizálásához szükséges, Bluetooth Low Energy (BLE) keresést működtesse.
A Google azért adta hozzá a helyadatokhoz való hozzáférés engedélyezési követelményt, hogy eloszlassa azokat az aggályokat, amelyek szerint a Bluetooth jeladók az Ön engedélye nélkül használhatók a helymeghatározás követésére a Bluetooth Low Energy (BLE) technológia során, például a vérnyomásmérők szinkronizálásához szükséges letapogatás során. Ha engedélyezi az OMRON connect US/CAN/EMEA alkalmazásnak a helyadatokhoz való hozzáférést, a készülék képes lesz szinkronizálni, de az OMRON connect US/CAN/EMEA alkalmazás nem fogja rögzíteni vagy nyomon követni az Ön helyét.
A Bluetooth technológiával kapcsolatos további információkért látogasson el a Bluetooth Special Interest Group honlapjára, melynek címe: bluetooth.com.
A Google engedélyezési követelményeivel kapcsolatos részletekért lásd a Google Android 6.0 változások dokumentumot:
https://developer.android.com/about/versions/marshmallow/android-6.0-changes.html#behavior-hardware-id
Az ajándékkártya beváltási kódját a következő címről kapja meg: noreply-healthcare-EMEA@omron.com
Az előfizetést az alkalmazásból vagy az Appstore / Google Play Áruházból mondhatja le.
Az OMRON connect US/CAN/EMEA alkalmazásból történő lemondás:
a. Nyissa meg az OMRON connect US/CAN/EMEA alkalmazást
b. Lépjen a Profil -> Prémium funkciók lehetőségre
c. Koppintson az „Előfizetésem kezelése” gombra
d. Az „Előfizetésem törlése” szakasz alatt koppintson az „Igen” gombra
e. A következő felugró ablakban koppintson a „Megerősítés” gombra
f. A rendszer az Appstore vagy a Google Play áruházhoz lépteti. Keresse meg az OMRON connect US/CAN/EMEA alkalmazást, és törölje az előfizetést
Törlés az Appstore-ból:
iOS:
a. Nyissa meg az „App Store”-t a telefonján
b. Koppintson a „Profil” gombra a jobb felső sarokban
c. Koppintson az „Előfizetések” gombra
d. Keresse meg az OMRON connect US/CAN/EMEA alkalmazást, és törölje az előfizetést
Ha nem tudja iPhone készülékét vagy Mac számítógépét használni erre a célra, az alábbi linken tájékozódhat arról, hogyan mondhatja le előfizetést:
https://support.apple.com/en-us/HT202039
Törlés a Google Play Áruházból:
Android:
a. Lépje be a „Play Áruház”-ba a telefonján
b. Koppintson a „Profil” gombra a jobb felső sarokban
c. Koppintson a „Fizetések és előfizetések” gombra
d. Koppintson az „Előfizetések” gombra
e. Keresse meg az OMRON connect US/CAN/EMEA alkalmazást, és törölje az előfizetést
Ha nem tudja Android készülékét használni erre a célra, az alábbi linken tájékozódhat arról, hogyan mondhatja le előfizetést:
https://support.google.com/googleplay/answer/7018481
Kérjük, olvassa el az Apple és a Google visszatérítési szabályzatát.
Apple: https://support.apple.com/en-us/HT204084
Android: https://support.google.com/googleplay/answer/2479637?hl=en
Annak érdekében, hogy az értesítések biztosan megérkezzenek, kérjük, gondoskodjon a következőkről:
Az „Értesítések” be van kapcsolva a Profil -> alkalmazás beállítások menüben, az alkalmazásra vonatkozóan. Ehhez:
iOS:
1. Lépjen az intelligens eszközön a Beállítások menüpontba
2. Válassza ki az „OMRON connect” alkalmazást
3. Győződjön meg róla, hogy az értesítések be vannak kapcsolva
Android:
1. Lépjen az intelligens eszközön a Beállítások menüpontba
2. Győződjön meg róla, hogy az „OMRON connect” alkalmazáshoz tartozó értesítések be vannak kapcsolva
3. Koppintson az „OMRON connect” lehetőségre. Győződjön meg róla, hogy az értesítések be vannak kapcsolva