Üdvözli ügyfélszolgálatunk! Magyarország
OMRON connect
Igen, ez a megfelelő alkalmazás. Az EMEA jelentése: Európa, Közel-Kelet és Afrika.
Minden mérését átviheti az új alkalmazásba az OMRON connect felhőalapú szolgáltatással, vagy az itt leírt módszerek valamelyikével.
Igen, az OMRON connect számos funkciója díjmentesen használható. Emellett az OMRON connect prémium funkciókkal is rendelkezik, amelyek havi előfizetéssel érhetők el. A prémium funkciók további motivációt biztosítanak szíve egészségének kezeléséhezés a mérésekbe való részletesebb betekintést nyújtanak, ezáltal lehetővé téve az egészségügyi adatok mintázatainak jobb megértését.
A gyakran ismételt kérdésekre adott válaszok listáját itt találja.
Személyes adatainak védelme érdekében felhasználónév és jelszó szükséges az egészségügyi adatok Omron connect alkalmazásban való tárolásához és megtekintéséhez – még akkor is, ha az adatokat helyben tárolja a telefonján.
Az OMRON connect az összes OMRON-hoz csatlakoztatható eszközzel használható. Ezek a következők:
- vérnyomásmérők,
- mérlegek,
- hőmérők,
- pulzoximéterek,
- Complete.
Kövesse a videóban szereplő utasításokat.
WheezeScan és Asztmanapló
Az Asztmanapló (Asthma Diary) alkalmazás az iOS 10 és ettől újabb rendszerrel, valamint az Android OS 7 és ettől újabb rendszerrel kompatibilis.
Ez a fájl az alkalmazás használatához szükséges kommunikációs módszerekre és nyelvre vonatkozó információk kezelésére szolgál. A beállításfájl frissítése a legújabb verzióra biztosítja, hogy az eszköz normálisan kommunikáljon az alkalmazással, és fenntartja az optimális működési környezetet.
A felhőben az alkalmazás által tárolt alábbi információkról készíthet biztonsági másolatot.
- Páciens neve
- Információk a regisztrált eszközökről
- Gyógyszerelési információk
- A zihálás-mérések listája
- A tünetek manuálisan beírt feljegyzései
- A gyógyszerek szedésére vonatkozó feljegyzések
- Vizsgálja meg még egyszer, hogy a felhasználónév, az e-mail-cím és a jelszó helyes-e.
- Ellenőrizze az okostelefon csatlakozási állapotát, és próbálja meg újra.
Ha valaha is bejelentkezett ezzel az eszközzel, ez az alkalmazás felhasználói információiban jelenik meg.
Ha még soha nem jelentkezett be ezzel az eszközzel, akkor sajnos nem tud hozzáférni a felhőhöz. Kérjük, fogadja bocsánatkérésünket, és értse meg, hogy ez a szabály a felhasználók biztonságának védelmét szolgálja.
Ha még soha nem jelentkezett be ezzel az eszközzel, akkor sajnos nem tud hozzáférni a felhőhöz. Kérjük, fogadja bocsánatkérésünket, és értse meg, hogy ez a szabály a felhasználók biztonságának védelmét szolgálja.
Állítsa vissza jelszavát az alkalmazás bejelentkezési képernyőjén vagy a felhasználói információk képernyőn. A regisztrált e-mail-címére elküldünk egy üzenetet, amely a visszaállítási linkre irányítja Önt.
Ha valaha is bejelentkezett ezzel az eszközzel, ez az alkalmazás felhasználói információk képernyőn jelenik meg.
Ezt az alkalmazás Settings (Beállítások) menüjének Account (Fiók) menüpontjában módosíthatja.
Ellenőrizze a következőket.
- Kizárólag a regisztrált felhasználónevével tud bejelentkezni. Győződjön meg arról, hogy a regisztrált felhasználónevével jelentkezik be.
- Ha ugyanazt a felhőfiókot használja két vagy több okostelefonon, akkor nem fog tudni bejelentkezni egyik okostelefonon sem, ha bármelyik okostelefonon törli a fiókját.
- Ha törölte a fiókját, és ez az üzenet minden okostelefonon megjelenik, ideiglenesen törölje a fiókját a felhasználói információk menüpontjából.
- Ezután hozzon létre egy másik fiókot a felhő használatához, vagy jelentkezzen be egy újonnan létrehozott fióknévvel és jelszóval.
Ellenőrizze a következőket.
- Újra rákattintott a regisztrációs linkre? A regisztráció befejezése után egy „Registration completion notification” (Regisztráció befejezéséről szóló értesítés) tárgyú e-mailt küldünk, ezért ellenőrizze a postaládáját.
- Megváltoztatta a regisztrált e-mail-címét? Előfordulhat, hogy az alkalmazásban regisztrált e-mail-cím nem egyezik azzal az e-mail-címmel, amelyikre ezt a linket kapta. Nyissa meg az alkalmazást, és ellenőrizze a regisztrált e-mail-címet.
- Ha az alkalmazás kezdőképernyőjén megjelenik a „Your email address has not been verified.” (Az Ön e-mail-címe nem került ellenőrzésre.) üzenet, ellenőrizze, hogy a regisztrált e-mail-címe helyes-e, és küldje el újra a regisztrációs e-mailt.
A fiókja törlésével törölheti a felhőben tárolt összes mérési adatot, regisztrált eszközadatot és felhasználói adatot. A törlést az alkalmazás menüjének Delete account (Fiók törlése) menüpontjában végezze el.
Megjegyzés: Az alkalmazásban tárolt adatokat az alkalmazáson belül kell törölni.
Megjegyzés: Az alkalmazásban tárolt adatokat az alkalmazáson belül kell törölni.
Az állapotsor ikonja és az üzenetek az alábbi utasításokkal elrejthetők.
Megjegyzések:
Az OMRON Asztmanapló (Asthma Diary) az automatikus adatátvitelt támogató eszközökkel való kommunikációra vár. A Google irányelveivel összhangban történt egy változtatás, így az Android 8.0-ás és újabb okostelefonokon a várakozás ideje alatt az ikonok és üzenetek megjelennek az állapotsorban.
Még ha ez az értesítés meg is jelenik, az alkalmazás nem feltétlenül áll folyamatos kommunikációban.
Ez az értesítés minden olyan nem regisztrált eszközön is megjelenik, amely támogatja az automatikus adatátvitelt.
- Menjen a Settings (Beállítások) > Apps and Notifications (Alkalmazások és értesítések) > OMRON Asthma Diary (OMRON Asztmanapló) > App notifications (Alkalmazásértesítések) menüpontba, és kapcsolja ki az elrejteni kívánt értesítéseket.
Megjegyzések:
- A képernyő elrendezése és a menünevek a mobileszköz modelljétől és az Android operációs rendszer verziójától függően változnak.
- Az értesítések elrejtése nincs hatással az automatikus adatátviteli funkcióra.
Az OMRON Asztmanapló (Asthma Diary) az automatikus adatátvitelt támogató eszközökkel való kommunikációra vár. A Google irányelveivel összhangban történt egy változtatás, így az Android 8.0-ás és újabb okostelefonokon a várakozás ideje alatt az ikonok és üzenetek megjelennek az állapotsorban.
Még ha ez az értesítés meg is jelenik, az alkalmazás nem feltétlenül áll folyamatos kommunikációban.
Ez az értesítés minden olyan nem regisztrált eszközön is megjelenik, amely támogatja az automatikus adatátvitelt.
Ellenőrizze a következőket.
- Ellenőrizze, hogy okostelefonja kompatibilis eszköz-e.
- Ellenőrizze, hogy a Bluetooth be van-e kapcsolva az okostelefonon.
- Vizsgálja meg, hogy a „Location information"" (Helyadatok) beállítás be van-e kapcsolva az okostelefonján.
- Ellenőrizze, hogy okostelefonja nincs-e repülőgép üzemmódban.
- A Bluetooth-kommunikáció engedélyezéséhez vigye az eszközt és az okostelefont 5 méteren belülre egymástól.
- Ha az eszköz rendelkezik a Bluetooth be- és kikapcsolására szolgáló funkcióval, ellenőrizze, hogy az be van-e kapcsolva.
- Elképzelhető, hogy az okostelefon újraindítása után regisztrálni tudja az eszközét.
1. Először ellenőrizze a következőket az okostelefonjával kapcsolatban.
2. Ezután ellenőrizze az OMRON Asthma Diary (Asztmanapló) képernyőjét az okostelefonján.
3. Kezelje a WheezeScan eszközt.
- Ellenőrizze, hogy okostelefonja kompatibilis eszköz-e.
- Ellenőrizze, hogy a Bluetooth be van-e kapcsolva az okostelefonon.
- Vizsgálja meg, hogy a ""Location information"" (Helyadatok) beállítás be van-e kapcsolva az okostelefonján.
- Ellenőrizze, hogy okostelefonja nincs-e repülőgép üzemmódban.
- A Bluetooth-kommunikáció engedélyezéséhez vigye az eszközt és az okostelefont 5 méteren belülre egymástól.
2. Ezután ellenőrizze az OMRON Asthma Diary (Asztmanapló) képernyőjét az okostelefonján.
- Nyissa meg a „Device Synced” (Eszköz szinkronizálva) menüt a Settings (Beállítások) menüpontban, és koppintson a „+ Add New Device” (Új eszköz hozzáadása) gombra.
3. Kezelje a WheezeScan eszközt.
- A WheezeScan eszköz jobb oldalán lévő BLE gombot 2 másodpercig nyomja le.
- Egyszer egy sípoló hangjelzés fog megszólalni, és a BLE gomb fehéren villogni fog. A kommunikáció a WheezeScan eszközzel megkezdődik.
- Hagyja jóvá az okostelefonján megjelenő „Pairing request” (Párosítási kérelem) üzenetet.
- A párosítás befejeződött, amint megjelenik a „SUCCEEDED” (Sikeres párosítás) üzenet."
Előfordulhat, hogy nem sikerült megfelelően kommunikálni a párosításhoz. Indítsa újra az okostelefonját, és törölje a párosítási információkat az iPhone-ról. Kérjük, lépjen a Settings (Beállítások) menüben a Device Synced (Szinkronizált Eszköz) menüpontra, és próbálja meg újra.
1. Törölje az iPhone-on maradt eszközpárosítási információkat.
2. Ezután működtesse a WheezeScan eszközt.
3. Ellenőrizze az OMRON Asthma Diary (Asztmanapló) képernyőjét az okostelefonján.
1. Törölje az iPhone-on maradt eszközpárosítási információkat.
- Koppintson az iPhone beállítások képernyőjén a „Bluetooth” elemre a Bluetooth beállítások képernyőjének megnyitásához.
- Koppintson annak az eszköznek az „i” ikonjára, amelynek a párosítását meg kívánja szüntetni.
- Ismételje meg többször, ha több Bluetooth-eszköz párosítási adatait szeretné törölni.
- A párosítási információk törléséhez koppintson a „Cancel device registration” (Eszközregisztráció törlése) lehetőségre.
Megjegyzés: Ha a Bluetooth ki van kapcsolva, koppintson a Bluetooth bekapcsolásához. Vigyázzon, nehogy véletlenül törölje a többi eszközt.
2. Ezután működtesse a WheezeScan eszközt.
- A WheezeScan eszköz jobb oldalán lévő BLE gombot 2 másodpercig nyomja le.
- Egyszer egy sípoló hangjelzés fog megszólalni, és a BLE gomb fehéren villogni fog. A kommunikáció a WheezeScan eszközzel megkezdődik.
3. Ellenőrizze az OMRON Asthma Diary (Asztmanapló) képernyőjét az okostelefonján.
- Nyissa meg a „Device Synced” (Eszköz szinkronizálva) menüt a Settings (Beállítások) menüpontban, és koppintson a „+ Add New Device” (Új eszköz hozzáadása) gombra.
- Hagyja jóvá az okostelefonján megjelenő „Pairing request” (Párosítási kérelem) üzenetet.
- A párosítás befejeződött, amint megjelenik a „SUCCEEDED” (Sikeres párosítás) üzenet.
Előfordulhat, hogy nem sikerült megfelelően kommunikálni a párosításhoz. Törölje az okostelefonon maradt eszközpárosítási információkat, és végezze el újra az eszközregisztrációs eljárást a Settings (Beállítások) menü „Device Synced”(Eszköz szinkronizálva) menüpontjából.
1. Törölje az okostelefonján maradt eszközpárosítási információkat.
Megjegyzés: A képernyő elrendezése és a menünevek az okostelefon és az Android operációs rendszer verziójától függően változnak.
Megjegyzés: Ha a Bluetooth ki van kapcsolva, koppintson a Bluetooth bekapcsolásához. Vigyázzon, nehogy véletlenül törölje a többi eszközt.
2. Ezután működtesse a WheezeScan eszközt.
3. Ellenőrizze az OMRON Asthma Diary (Asztmanapló) képernyőjét az okostelefonján.
1. Törölje az okostelefonján maradt eszközpárosítási információkat.
Megjegyzés: A képernyő elrendezése és a menünevek az okostelefon és az Android operációs rendszer verziójától függően változnak.
- Nyissa meg az Android „Settings” (Beállítások) képernyőt.
- Koppintson a „Bluetooth”-ra a „Beállítások” képernyőn a „Vezeték nélküli és hálózatok” opcióhoz a Bluetooth beállítások képernyőjének megnyitásához.
- Koppintson annak az eszköznek a beállítási gombjára, amelynek a párosítását meg kívánja szüntetni. – Ismételje meg többször, ha több Bluetooth-eszköz párosítási adatait szeretné törölni.
Megjegyzés: Ha a Bluetooth ki van kapcsolva, koppintson a Bluetooth bekapcsolásához. Vigyázzon, nehogy véletlenül törölje a többi eszközt.
2. Ezután működtesse a WheezeScan eszközt.
- A WheezeScan eszköz jobb oldalán lévő BLE gombot 2 másodpercig nyomja le.
- Egyszer egy sípoló hangjelzés fog megszólalni, és a BLE gomb fehéren villogni fog. A kommunikáció a WheezeScan eszközzel megkezdődik.
3. Ellenőrizze az OMRON Asthma Diary (Asztmanapló) képernyőjét az okostelefonján.
- Nyissa meg a „Device Synced” (Eszköz szinkronizálva) menüt a Settings (Beállítások) menüpontban, és koppintson a „+ Add New Device” (Új eszköz hozzáadása) gombra.
- Hagyja jóvá az okostelefonján megjelenő „Pairing request” (Párosítási kérelem) üzenetet.
- A párosítás befejeződött, amint megjelenik a „SUCCEEDED” (Sikeres párosítás) üzenet.
Ellenőrizze a következőket, és próbálja meg újra az adatátvitelt.
Az eszköz működtetése
Megjegyzés: Az eszköz regisztrálása előtt mért adatok és az akkumulátor cseréje után párosítás nélkül mért adatok nem feltétlenül kerülnek át az okostelefonra.
- Vizsgálja meg, hogy az iPhone ajánlott eszköz-e.
- Ha az eszköz nincs regisztrálva, regisztrálja az eszközét az OMRON Asthma Diary (Asztmanapló) beállításaiból.
- Vizsgálja meg, hogy az eszköz készen áll-e az adatátvitelre. Ellenőrizze a „Gyors tájékoztató útmutatóban", hogy hogyan használja az eszközét.
- Vizsgálja meg, hogy a „Helyadatok” beállítás be van-e kapcsolva az okostelefonján.
Az eszköz működtetése
- A Bluetooth-kommunikáció engedélyezéséhez vigye az eszközt és az okostelefont 5 m-en belülre egymástól.
- Ha az eszköz rendelkezik a Bluetooth be- és kikapcsolására szolgáló funkcióval, ellenőrizze, hogy az be van-e kapcsolva. Az eszköz működtetésének módját az eszköz kézikönyvében találja.
- A Bluetooth funkció ki- és bekapcsolása után az okostelefon beállításai között lehetőség van az adatátvitelre.
- Elképzelhető, hogy az okostelefon újraindítása után képes lesz az adatátvitelre.
Megjegyzés: Az eszköz regisztrálása előtt mért adatok és az akkumulátor cseréje után párosítás nélkül mért adatok nem feltétlenül kerülnek át az okostelefonra.
Ellenőrizze a következőket, és próbálja meg újra az adatátvitelt.
Az eszköz működtetése
Megjegyzés: Az eszköz regisztrálása előtt mért adatok és az akkumulátor cseréje után párosítás nélkül mért adatok nem feltétlenül kerülnek át az okostelefonra.
- Vizsgálja meg, hogy az okostelefonja ajánlott eszköz-e.
- Ha az eszköz nincs regisztrálva, regisztrálja az eszközét az OMRON Asthma Diary (Asztmanapló) beállításaiból.
- Vizsgálja meg, hogy az eszköz készen áll-e az adatátvitelre. Ellenőrizze a „Gyors tájékoztató útmutatóban", hogy hogyan használja az eszközét.
- Vizsgálja meg, hogy a „Helyadatok” beállítás be van-e kapcsolva az okostelefonján.
Az eszköz működtetése
- A Bluetooth-kommunikáció engedélyezéséhez vigye az eszközt és az okostelefont 5 m-en belülre egymástól.
- Ha az eszköz rendelkezik a Bluetooth be- és kikapcsolására szolgáló funkcióval, ellenőrizze, hogy az be van-e kapcsolva. Az eszköz működtetésének módját az eszköz kézikönyvében találja.
- A Bluetooth funkció ki- és bekapcsolása után az okostelefon beállításai között lehetőség van az adatátvitelre.
- Elképzelhető, hogy az okostelefon újraindítása után képes lesz az adatátvitelre.
Megjegyzés: Az eszköz regisztrálása előtt mért adatok és az akkumulátor cseréje után párosítás nélkül mért adatok nem feltétlenül kerülnek át az okostelefonra.
Az eszközön beállított idő nem biztos, hogy helyes, például a következő okok miatt.
Az adatok átvitele az okostelefonon beállított időt fogja beállítani az eszközén.
Megjegyzések:
- Az eszközt több napra anélkül hagyta, hogy kicserélte volna a cserére szoruló akkumulátort.
- Egy másik időzónába lépett.
- A nyári időszámítás megkezdődött vagy befejeződött.
Az adatok átvitele az okostelefonon beállított időt fogja beállítani az eszközén.
Megjegyzések:
- Az eszköz akkumulátorának cseréje után végezze el újra a párosítást az okostelefonnal.
- Az eszköztestben lévő időinformációk frissítése leállhat, ha az akkumulátort nem helyezi be. Azonnal cserélje ki az akkumulátort.
- A regisztráció előtt mért adatok és az akkumulátor cseréje után párosítás nélkül mért adatok nem feltétlenül kerülnek át az okostelefonra.
Ezzel az alkalmazással az elmúlt 7 nap bejegyzéseit szerkesztheti. A 7 napnál régebbi bejegyzések csak áttekintés céljából érhetők el. Szerkesztés nem lehetséges.
A WheezeScan eszközről az alábbi eljárással törölheti az adatokat.
- Először nyomja meg és tartsa lenyomva a BLE gombot, majd nyomja meg az áramellátás gombot, és nyomja tovább a BLE gombot és az áramellátás gombot 5 másodpercig.
- A WheezeScan eszközön az áramellátás gomb LED-je villogni kezd, a többi LED pedig kialszik, mivel az eszköz az adatok törlésének megerősítő módjába lép.
- Miközben az adattörlés megerősítése módban van, vegye le az ujját a BLE gombról, majd nyomja meg újra a BLE gombot 2 másodpercig.
- Az adatok törlése befejeződik.
- Az adatok nem törlődnek, ha a műveletek megszakadnak, miközben az adattörlés megerősítése módban vannak. Ha a WheezeScan eszköz mérési adatainak törlési eljárása megtörténik, akkor a továbbiakban nem lesz lehetőség a régi mérési adatok átvitelére vagy ellenőrzésére az alkalmazással.
- Ez az eljárás megszünteti a WheezeScan eszköz és az okostelefon közötti párosítást.
Beállíthatja, szerkesztheti és törölheti a gyógyszerelési emlékeztető értesítéseket az Önnek megfelelő időpontokban. Ellenőrizze a következőket.
Ellenőrizze újra, hogy az alkalmazásban be van-e állítva gyógyszerelési emlékeztető.
- A „Daily medication” (Napi gyógyszerelés) menüben az „Add daily diary entries” (Napi naplóbejegyzések hozzáadása) képernyőn ellenőrizheti az e pont alatt beállított információkat. Ha nincsenek beállított emlékeztetők, akkor a „Settings” (Beállítások) menü „Notification” (Értesítés) menüpontjában új emlékeztetőket jegyezhet be.
- Az értesítések beállításait a „Settings” (Beállítások) menü „Notification” (Értesítés) menüpontjában ellenőrizheti.
Megjegyzések:
- Emlékeztetőket állíthat be minden egyes okostelefonján. A beállításaim nem kerülnek elmentésre a felhőbe.
- Az emlékeztető beállítások képernyője a beállított emlékeztető időpontban jelent meg? Az értesítések nem jelennek meg, amíg az emlékeztető beállítások képernyője van megjelenítve. Később sem jelennek meg.
Ellenőrizze az okostelefonja értesítési beállításait.
- Ellenőrizze, hogy az OMRON Asztmanapló (Asthma Diary) alkalmazásból érkező értesítések fogadására vonatkozó beállításai nincsenek-e kikapcsolva. Az értesítések fogadásához engedélyeznie kell az OMRON Asztmanapló (Asthma Diary) alkalmazásból érkező értesítéseket. Kapcsolja be az „Értesítések engedélyezése” lehetőséget az iPhone Beállítások > Értesítések > OMRON Asthma Diary alkalmazásban.
- Ellenőrizze, hogy nincs-e néma üzemmódban, és hogy az értesítések hangereje megfelelő-e.
- Ha az eszköz úgy van beállítva, hogy alvó üzemmódban ne küldjön értesítéseket, az értesítések alvó üzemmódban nem jelennek meg.
Az értesítési funkciók részleteit az Apple támogatási oldalán találja.
Az OMRON Asztmanapló (Asthma Diary) nem gyűjt felhasználói helyadatokat, de a Google irányelvei miatt a helyadatokat be kell kapcsolni, és engedélyezni kell a helyadatokhoz való hozzáférést az alkalmazásból az Android 6-os és az újabb eszközök esetében.
A helymeghatározási információk bekapcsolása
Kapcsolja be az Android „BEÁLLÍTÁSOK > Helymeghatározási információk”-at képernyőjén.
A helymeghatározási információkhoz való hozzáférés engedélyezése
Válassza az „Engedélyezve” lehetőséget az Android „Beállítások > Alkalmazások > ""OMRON Asthma Diary” (OMRON Asztmanapló) képernyőn, és kapcsolja be a helymeghatározási információkat a megnyitott „Alkalmazásengedélyek” képernyőn.
A helymeghatározási információk bekapcsolása
Kapcsolja be az Android „BEÁLLÍTÁSOK > Helymeghatározási információk”-at képernyőjén.
A helymeghatározási információkhoz való hozzáférés engedélyezése
Válassza az „Engedélyezve” lehetőséget az Android „Beállítások > Alkalmazások > ""OMRON Asthma Diary” (OMRON Asztmanapló) képernyőn, és kapcsolja be a helymeghatározási információkat a megnyitott „Alkalmazásengedélyek” képernyőn.
Beállíthatja, szerkesztheti és törölheti a gyógyszerelési emlékeztető értesítéseket az Önnek megfelelő időpontokban. Ellenőrizze a következőket.
Ellenőrizze újra, hogy az alkalmazásban be van-e állítva gyógyszerelési emlékeztető.
Megjegyzések:
Megjegyzés: – A képernyő elrendezése és a menünevek a mobileszköz modelljétől és az Android operációs rendszer verziójától függően változnak.
Az értesítési funkciók részleteit a Google támogatási oldalán találja.
Ellenőrizze újra, hogy az alkalmazásban be van-e állítva gyógyszerelési emlékeztető.
- A „Daily medication” (Napi gyógyszerelés) menüben az „Add daily diary entries” (Napi naplóbejegyzések hozzáadása) képernyőn ellenőrizheti az e pont alatt beállított információkat. Ha nincsenek beállított emlékeztetők, akkor a „Settings” (Beállítások) menü „Notification” (Értesítés) menüpontjában új emlékeztetőket jegyezhet be.
- Az értesítések beállításait a „Settings” (Beállítások) menü „Notification” (Értesítés) menüpontjában ellenőrizheti.
Megjegyzések:
- Emlékeztetőket állíthat be minden egyes okostelefonján. A beállításaim nem kerülnek elmentésre a felhőbe.
- Az emlékeztető beállítások képernyője a beállított emlékeztető időpontban jelent meg? Az értesítések nem jelennek meg, amíg az emlékeztető beállítások képernyője van megjelenítve. Később sem jelennek meg.
Megjegyzés: – A képernyő elrendezése és a menünevek a mobileszköz modelljétől és az Android operációs rendszer verziójától függően változnak.
- Ellenőrizze, hogy az okostelefonján nem kapcsolta-e ki az értesítések fogadása beállítást.
- Ellenőrizze, hogy az OMRON Asztmanapló (Asthma Diary) alkalmazásból érkező értesítések fogadására vonatkozó beállításai nincsenek-e kikapcsolva. Az értesítések beállításait alkalmazásonként az Android Beállítások > Értesítések > OMRON Asthma Diary menüpontban ellenőrizheti.
- Ha okostelefonja úgy van beállítva, hogy az értesítések ne jelenjenek meg a zárolási képernyőn, akkor az értesítések nem fognak megjelenni a zárolási képernyőn.
- Ellenőrizze, hogy nincs-e néma üzemmódban, és hogy az értesítések hangereje megfelelő-e.
- Ha az eszköz úgy van beállítva, hogy alvó üzemmódban ne küldjön értesítéseket, az értesítések alvó üzemmódban nem jelennek meg.
Az értesítési funkciók részleteit a Google támogatási oldalán találja.
Amikor fiókot hoz létre, adatait a felhőszervereken tárolhatja. A biztonsági másolatban tárolt adatokat visszaállíthatja egy másik eszközön, ha bejelentkezik az adott eszközön létrehozott fiókjába.
Az okostelefonja biztonsági mentésével kapcsolatos részleteket iPhone-felhasználó esetén az Apple támogatási oldalán, Android-felhasználó esetén pedig a Google támogatási oldalán találja.
Az okostelefonja biztonsági mentésével kapcsolatos részleteket iPhone-felhasználó esetén az Apple támogatási oldalán, Android-felhasználó esetén pedig a Google támogatási oldalán találja.
A fiókregisztrációs eljárásra vonatkozó információk elküldésre kerültek. Ellenőrizze postaládáját, és fejezze be a regisztrációt.
Ha a regisztráció befejeződött, a kezdőképernyőn megjelenő üzenetek eltűnnek.
Ha rossz e-mail-címet regisztrál, nem tudja megfelelően használni a következő funkciókat, ezért kérjük, ellenőrizze e-mail-címét.
Ha a regisztráció befejeződött, a kezdőképernyőn megjelenő üzenetek eltűnnek.
Ha rossz e-mail-címet regisztrál, nem tudja megfelelően használni a következő funkciókat, ezért kérjük, ellenőrizze e-mail-címét.
- Bejelentkezés az OMRON Connect fiókba
- Jelszó visszaállítása
Ellenőrizze a következőket:
- Jól adta meg a regisztrált e-mail-címet? Ha a regisztrált e-mail-cím nem helyes, akkor a Menu (Menü) > User information (Felhasználói adatok) menüpontban javíthatja azt.
- Az e-mail automatikusan a „spam mappába” került? Az e-mail tárgya az „[OMRON] Account registration procedure information” ([OMRON] Fiókregisztrációs eljárással kapcsolatos információk).
- A levelezője úgy van beállítva, hogy fogadjon e-maileket a „technical.support@eu.omron.com” e-mail-címről? Ha az alkalmazás kezdőképernyőjén megjelenik a „Your email address has not been verified.” (Az Ön e-mail-címe nem került ellenőrzésre.) üzenet, ellenőrizze, hogy a regisztrált e-mail-címe helyes-e, és küldje el újra a regisztrációs e-mailt.
A fiók az ingyenes, felhőalapú biztonsági mentési szolgáltatásunk használatához szükséges ügyfélregisztrációs adatok összessége.
A következő adatok nem tárolódnak a felhőben. Visszaállításra lesz szükség, ha törli az alkalmazás adatait az okostelefonjáról.
- Amikor fiókot hoz létre, alkalmazásadatait a felhőszerveren tárolhatja.
- Az adatoknak a felhőszerveren történő tárolása lehetővé teszi az adatok helyreállítását akkor is, ha az alkalmazást törli az okostelefonjáról.
- Fiókot a Beállítások (Settings) menü Fiók (Account) menüpontjában hozhat létre.
A következő adatok nem tárolódnak a felhőben. Visszaállításra lesz szükség, ha törli az alkalmazás adatait az okostelefonjáról.
- Emlékeztető-beállítások információi
- Páciensprofil-információk
Igen, mentheti a felhőszerverre. A biztonsági mentéshez létre kell hoznia egy OMRON Connect fiókot.
A következő adatok nem tárolódnak a felhőben. Visszaállításra lesz szükség, ha törli az alkalmazás adatait az okostelefonjáról.
- Amikor fiókot hoz létre, alkalmazásadatait a felhőszerveren tárolhatja.
- Az adatoknak a felhőszerveren történő tárolása lehetővé teszi az adatok helyreállítását akkor is, ha az alkalmazást törli az okostelefonjáról.
- Fiókot a Settings (Beállítások) menü Account (Fiók) menüpontjában hozhat létre.
A következő adatok nem tárolódnak a felhőben. Visszaállításra lesz szükség, ha törli az alkalmazás adatait az okostelefonjáról.
- Emlékeztető-beállítások információi
- Páciensprofil-információk
Előfordulhat, hogy nem lehet visszaállítani a célként szolgáló okostelefon párosítási adatait. Ha már nem lehetséges az adatátvitel a célként szolgáló okostelefon segítségével, regisztrálja az eszközt a Settings (Beállítások) menü „Device Synced” (Eszköz szinkronizálva) menüpontjában, és próbálja meg újra.