OMRON connect Support
Párosítás
iOS intelligens eszközök
Android intelligens eszközök
iOS | Android |
---|---|
1. Távolítsa el az OMRON eszközt az intelligens eszközön a párosított eszközök Bluetooth listájáról. | 1. Távolítsa el az OMRON eszközt az intelligens eszközön a párosított eszközök Bluetooth listájáról. |
o Nyissa meg a Beállítások alkalmazást az intelligens eszközön. | o Nyissa meg a Beállítások -> Kapcsolatok menüt. |
o Koppintson a „Bluetooth” lehetőségre a Bluetooth beállítások képernyőjének megnyitásához. | o Koppintson a „Bluetooth” beállításra. |
o Válassza ki a kívánt OMRON készüléket. | o Koppintson a fogaskerék ikonra az OMRON készülék párosításának feloldásához. |
o Koppintson az „i” gombra. | o Válassza a „Leválasztás” gombot a jobb alsó sarokban. |
o Koppintson a „Felejtsd el ezt az eszközt” gombra, az OMRON eszköz eltávolításához a Bluetooth listáról. | |
2. Új eszköz hozzáadása az OMRON connect alkalmazáshoz. | 2. Új eszköz hozzáadása az OMRON connect alkalmazáshoz. |
Nyissa meg az OMRON connect alkalmazást -> Profil -> Csatlakoztatott eszközök, majd koppintson az „Új eszköz hozzáadása” gombra -> Válassza ki a párosítani kívánt eszközt. | Nyissa meg az OMRON connect alkalmazást -> Profil -> Csatlakoztatott eszközök, majd koppintson az „Új eszköz hozzáadása” gombra -> Válassza ki a párosítani kívánt eszközt. |
3. Párosítsa az OMRON készüléket az alkalmazással | 3. Párosítsa az OMRON készüléket az alkalmazással |
Kövesse az alkalmazásban található párosítási utasításokat. MEGJEGYZÉS: Ha nem találja a Bluetooth-beállításokat az intelligens eszközén, kérjük, forduljon az intelligens eszköz szolgáltatójához segítségért. |
Kövesse az alkalmazásban található párosítási utasításokat. MEGJEGYZÉS: Ha nem találja a Bluetooth-beállításokat az intelligens eszközén, kérjük, forduljon az intelligens eszköz szolgáltatójához segítségért. |
o A „P” mód a „Párosítás” mód. A vérnyomásmérő készüléket párosítási üzemmódba kapcsolhatja, ha 3-5 másodpercig nyomva tartja az átvitel gombot (Bluetooth vagy átvitel). A készüléken egy villogó „P” jelzést fog látni.
o Az „O” mód az „Átviteli” vagy „Szinkronizálási” mód. A vérnyomásmérőt úgy állíthatja átviteli módba, ha egyszer lenyomja az átviteli gombot (Bluetoothvagy Átvitel). A készülék képernyőjén egy villogó „O” jelzést fog látni.
Az elemek cseréje után nem kell párosítani a készüléket. A helyes dátum és idő beállításához a készüléken kövesse az alábbi lépések egyikét:
o Állítsa a készüléket átviteli üzemmódba a készüléken található „átvitel” vagy „Bluetooth” megnyomásával. A készülék képernyőjén egy villogó „O” jelzést fog látni. Indítsa el az alkalmazást, és koppintson a kezelőfelületen a szinkronizálás ikonra, a készülék és az alkalmazás manuális szinkronizálásához. Ha az automatikus szinkronizálás be van kapcsolva, a szinkronizálás automatikusan elindul az alkalmazás indításakor.
o A dátumot és az időt manuálisan is beállíthatja a készüléken. A dátum és az idő manuális beállítását a készülék használati utasításban találja.
Adatátvitel (szinkronizálás)
iOS | Android |
---|---|
1. Győződjön meg róla, hogy az Automatikus szinkronizálás be van kapcsolva a párosított eszközön. Ezt a (…) jelre koppintva ellenőrizheti -> Lépjen a profilhoz → Ezután a csatlakoztatott eszközökhöz → Ellenőrizze, hogy az automatikus szinkronizálás be van-e kapcsolva. | 1. Győződjön meg róla, hogy az Automatikus szinkronizálás be van kapcsolva a párosított eszközön. Ezt a (…) jelre koppintva ellenőrizheti -> Lépjen a profilhoz → Ezután a csatlakoztatott eszközökhöz → Ellenőrizze, hogy az automatikus szinkronizálás be van-e kapcsolva. |
Ez biztosítja, hogy az alkalmazás 3 percenként szinkronizálja az adatokat a vérnyomásfigyelő készülékről. A szinkronizálás elindításához megnyithatja az alkalmazást is. | Ez biztosítja, hogy az alkalmazás 3 percenként szinkronizálja az adatokat a vérnyomásfigyelő készülékről. A szinkronizálás elindításához megnyithatja az alkalmazást is. |
2. Az adatokat átviheti a vérnyomásfigyelő készülékről. Ehhez: | 2. Az adatokat átviheti a vérnyomásfigyelő készülékről. Ehhez: |
o Nyomja meg a vérnyomásmérő Start/Stop gombját a készülék képernyőjének törléséhez. | o Nyomja meg a vérnyomásmérő Start/Stop gombját a készülék képernyőjének törléséhez. |
o Koppintson a Szinkronizálás ikonra az alkalmazás kezelőfelületén (a jobb felső sarokban található). | o Koppintson a Szinkronizálás ikonra az alkalmazás kezelőfelületén (a jobb felső sarokban található). |
o Ha a szinkronizálás továbbra is sikertelen, kövesse a vérnyomásmérő párosításának törléséhez és újbóli párosításához a „Nem tudom párosítani a vérnyomásmérőmet” kérdésben leírt lépéseket. Az újbóli párosítás nem törli a már leolvasott értékeket a készülékről. | o Ha a szinkronizálás továbbra is sikertelen, kövesse a vérnyomásmérő párosításának törléséhez és újbóli párosításához a „Nem tudom párosítani a vérnyomásmérőmet” kérdésben leírt lépéseket. Az újbóli párosítás nem törli a már leolvasott értékeket a készülékről. |
3. Engedélyezze az OMRON connect alkalmazás hozzáférését a helyadatokhoz. Az OMRON connect alkalmazásnak a következő menüpontban adhat engedélyt a helyadatokhoz való hozzáféréshez: | 3. Engedélyezze az OMRON connect alkalmazás hozzáférését a helyadatokhoz. Az OMRON connect alkalmazásnak a következő menüpontban adhat engedélyt a helyadatokhoz való hozzáféréshez: |
Beállítások -> Adatvédelem -> Helymeghatározási szolgáltatások -> Koppintson az „OMRON connect” alkalmazásra, és kapcsolja be a helymeghatározás funkciót. | Beállítások -> Hely -> Alkalmazási engedélyek -> Koppintson az „OMRON connect” alkalmazásra, és kapcsolja be a helymeghatározás funkciót. |
NMegjegyzés: A pontos elérési útvonal az adott intelligens eszköztől és az operációs rendszer verziójától függően eltérő lehet. | Megjegyzés: A pontos elérési útvonal az adott intelligens eszköztől és az operációs rendszer verziójától függően eltérő lehet. |
iOS | Android |
---|---|
o Ha az OMRON connect alkalmazás a helymeghatározási szolgáltatások engedélyezését kérte, és Ön elutasította a kérést, akkor a készülékkel való szinkronizáláshoz be kell kapcsolnia a helymeghatározási szolgáltatásokat. | o Ha az OMRON connect alkalmazás a helymeghatározási szolgáltatások engedélyezését kérte, és Ön elutasította a kérést, akkor a készülékkel való szinkronizáláshoz be kell kapcsolnia a helymeghatározási szolgáltatásokat. |
o Az OMRON connect alkalmazásnak a következő menüpontban adhat engedélyt a helyadatokhoz való hozzáféréshez: | o Az OMRON connect alkalmazásnak a következő menüpontban adhat engedélyt a helyadatokhoz való hozzáféréshez: |
Beállítások -> Adatvédelem -> Helymeghatározási szolgáltatások -> Koppintson az „OMRON connect” alkalmazásra, és kapcsolja be a helymeghatározás funkciót. | Beállítások -> Hely -> Alkalmazási engedélyek -> Koppintson az „OMRON connect” alkalmazásra, és kapcsolja be a helymeghatározás funkciót. |
o Megjegyzés: A pontos elérési útvonal az adott intelligens eszköztől és az operációs rendszer verziójától függően eltérő lehet. | o Megjegyzés: A pontos elérési útvonal az adott intelligens eszköztől és az operációs rendszer verziójától függően eltérő lehet. |
Győződjön meg róla, hogy az automatikus szinkronizálás be van kapcsolva az alkalmazásban. Az ellenőrzéshez koppintson a plusz (...) menüre, és lépjen a Profil -> Csatlakoztatott eszközök képernyőre.
Az automatikus szinkronizálás kikapcsolásához az alkalmazásban koppintson a plusz (...) menüre, majd válassza a Profil → Csatlakoztatott eszközök menüpontot. Minden eszközhöz külön beállítható az automatikus szinkronizálás. Az automatikus szinkronizálás kikapcsolásához egyszerűen koppintson az eszköz melletti „Ki” gombra.
A mérések a helymeghatározási beállításoktól függően 3 percen belül átkerülnek az alkalmazásba. Ha ez a folyamat nem sikeres, akkor újra kell párosítania a készüléket.
A törölt leolvasások visszaállításának 2 módja van az alkalmazásból:
1. Párosítsa újra a készüléket, és szinkronizáljon minden adatot.
A Profil „Csatlakoztatott eszközök” szakaszában keresse meg a készüléket, és koppintson a „Párosítás feloldása” lehetőségre. Ezután nyissa meg az intelligens eszköz beállításait, és koppintson a „Bluetooth” lehetőségre a Bluetooth beállítások képernyőjének megnyitásához. Keresse meg a készülékét, és koppintson az „i” ikonra (IOS esetén) vagy a fogaskerék ikonra (Android) a készülék elfelejtéséhez. Ezután párosítsa a készülékét, és a „Csatlakoztatott eszközök” részben a készülék képe alatt koppintson a „Minden adat szinkronizálása” lehetőségre.
2. Adja hozzá manuálisan a mért értéket.
A Manuális mérés gomb a képernyő alján található minden egyes szakaszban.
Az összes leolvasott értéket a „Csatlakoztatott eszközök” képernyőn, a párosított eszköz alatt található „Minden adat szinkronizálása” gomb megérintésével tudja átküldeni. A már átvitt vagy korábban törölt adatok azonban nem kerülnek újra átvitelre.
Nem, ha az adatátvitel folyamatban van, nem lehet kijelentkezni az alkalmazásból. Meg kell várnia, amíg az adatátviteli folyamat befejeződik.
A szinkronizálási animáció azt jelenti, hogy az alkalmazás megpróbálja átvinni a mért értékeket a mérőeszközről, ha az automatikus szinkronizálás funkció be van kapcsolva.
Ha a szinkronizálási animáció folyamatosan forog, és egy perc után sem áll le (egyetlen párosított eszköz esetén, mivel az átviteli idő az alkalmazással párosított eszközök számától függően több lehet), csak zárja be az alkalmazást, és indítsa el újra. Alternatívaként kikapcsolhatja az automatikus szinkronizálás funkciót a „Csatlakoztatott eszközök” képernyőn.
Ha törölni szeretné a mért értékeket, nyissa meg az Előzmények szakaszt, és válassza ki azt a szakaszt, amelyből törölni szeretné a mért értékeit.
o Ha az adatok listaként jelennek meg, keresse meg a törölni kívánt mért értéket, és csúsztassa balra. Ekkor megjelenik a piros betűtípussal jelölt szemetes. Kattintson rá, és erősítse meg, hogy törölni szeretné.
o Ha az adatok diagram formájában jelennek meg, keresse meg a kék „Lista” gombot a grafikon jobb felső sarkában. Ha rákoppint, akkor az összes mért érték megjelenik a listában. Keresse meg a törölni kívánt mért értéket, és csúsztassa balra. Ekkor megjelenik a piros betűtípussal jelölt szemetes. Kattintson rá, és erősítse meg, hogy törölni szeretné.
Bejelentkezés/Fiók
Annak érdekében, hogy tájékoztatni tudjuk Önt a fontos szervizfrissítésekről és karbantartásokról, az OMRON connect megköveteli a felhasználóktól egy fiók létrehozását. A fiók létrehozása nem jogosítja fel az OMRON-t az Ön egészségügyi adatainak tárolására vagy megtekintésére. Az OMRON connect soha nem adja el az Ön adatait harmadik félnek, és az Ön engedélye nélkül nem osztja meg azokat senkivel.
-
Nyissa meg az OMRON connect alkalmazást a telefonján
-
A bejelentkezési képernyőn koppintson a „Segítség kérése bejelentkezéshez” lehetőségre
-
Írja be az OMRON connect fiók létrehozásánál használt e-mail címét, majd koppintson a „Jelszó visszaállítása” lehetőségre
-
A képernyőn egy visszaigazoló üzenet jelenik meg, miszerint „Kérjük, ellenőrizze a beérkezett üzeneteit, és keresse meg a jelszó visszaállításához szükséges hivatkozást”
-
Lépjen be az OMRON connect fiókjához használt e-mail címhez tartozó postafiókjába. Ezután nyissa meg az OMRON connectjelszó visszaállítása e-mailt
-
A jelszó-visszaállítási e-mailben koppintson az „ide” gombra
-
Írja be az új jelszót az „Új jelszó” és a „Jelszó megerősítése” mezőkbe
-
Koppintson a „Jelszó frissítése” gombra
-
Miután befejezte, megjelenik egy „Jelszó frissítése sikeres” üzenet
-
Most újra megnyithatja az OMRON connect alkalmazást, és a bejelentkezési képernyőn az új jelszóval bejelentkezhet.
Ha nem fér hozzá az adott e-mail fiókhoz a visszaállítási folyamat befejezéséhez, vagy nem kapta meg a jelszó-visszaállítási e-mailt, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a support-omron.connect@eu.omron.com címen.
Adatbiztonság
Igen. Megfelelő óvintézkedéseket tettünk, hogy az általunk gyűjtött adatokat megóvjuk az elvesztéstől, visszaéléstől, valamint a jogosulatlan hozzáféréstől, nyilvánosságra hozataltól, módosítástól és megsemmisítéstől.
Az alábbi különböző intézkedéseket az adatok biztonságának biztosítása érdekében alkalmazzuk:
- A felhőszolgáltatásban minden adatot titkosított kapcsolaton keresztül továbbítunk, és minden adatbázisunkat modern biztonsági algoritmusok segítségével titkosítjuk.
- Az OMRON Healthcare-nél szigorú folyamatokat és eljárásokat alkalmazunk, például képzéseket tartunk, valamint az alkalmazott intézkedéseket rendszeresen felmérjük és értékeljük.
- Rendszeresen végeztetünk biztonsági behatolásvizsgálatokat harmadik felekkel, valamint kódellenőrzéseket. Ezáltal biztosítjuk, hogy a biztonsági problémákat még azelőtt oldjuk meg, hogy felmerülhetnének, továbbá így gondoskodunk az adatok megfelelő védelméről.
Javasoljuk, hogy tegyen lépéseket a jelszavához, telefonjához, mobileszközéhez és számítógépéhez való illetéktelen hozzáférés elleni védelem érdekében, többek között azzal, hogy megosztott számítógép vagy készülék használata után kijelentkezik, erős jelszót választ, amelyet senki más nem ismer vagy nem tud könnyen kitalálni, és a bejelentkezési adatait és jelszavát bizalmasan kezeli.
Nem vállalunk felelősséget az elveszett, ellopott vagy kiderített jelszavakért, illetve az Ön fiókján illetéktelen jelszóhasználat útján végzett bármilyen tevékenység következményeiért.
Nem, nem gyűjtjük vagy tároljuk a hitelkártya adatokat.
Az OMRON connect alkalmazás bizonyos engedélyeket igényel. Felhívjuk figyelmét, hogy nem köteles engedélyezni ezeket a jogosultságokat. Ha szeretné átnézni és/vagy letiltani a már megadott engedélyeket, kérjük, lépjen a mobileszköz beállításaiba.
Az alábbiakban felsoroljuk az OMRON connect alkalmazáshoz szükséges engedélyeket és azok használatát:
iOS | Android |
---|---|
1. Bluetooth: Az OMRON készülékekkel való kommunikációhoz a Bluetooth engedélyezése szükséges. | 1. Helyadatokhoz való hozzáférés: Ez az engedély a Bluetooth-on keresztül történő készülékpárosításhoz szükséges, amely a közelben lévő külső készülékek azonosításával működik. Ne feledje, hogy az OMRON connect alkalmazás nem követi és nem tárolja az Ön helyadatait. |
2. Helyadatokhoz való hozzáférés: Az OMRON készülékekről történő adatátvitel lehetővé tételéhez helyadatokhoz való hozzáférési engedély szükséges. Az összes szolgáltatás működőképességének biztosítása érdekében javasoljuk, hogy a helyadatokhoz való hozzáférésnél válassza a „Mindig” lehetőséget. Ne feledje, hogy az OMRON connect alkalmazás nem követi és nem tárolja az Ön helyadatait. | |
3. Rendszerértesítési hozzáférés: A napi/heti/havi betekintések, illetve a legújabb alkalmazáskiadások és funkciók frissítéséhez engedély szükséges. |
Ha párosítja vagy szinkronizálja a készüléket egy iOS/Android készülékkel, előfordulhat, hogy a rendszer felszólítja a „Helyadatokhoz való hozzáférés” engedélyezésére.
Ha engedélyezi az OMRON connect alkalmazásnak a helyadatokhoz való hozzáférést, a készülék képes lesz szinkronizálni, de az OMRON connect alkalmazás nem fogja rögzíteni vagy nyomon követni az Ön helyét.
o A Google számára a Bluetooth-kommunikációhoz a helyadatokhoz való hozzáférés szükséges. Az Android OS 6.0-tól kezdve a Google módosította az engedélyezési követelményeket. Ennek eredményeképpen az OMRON monitorok és az Android készülék szinkronizálásához szükséges a „Helyadatokhoz való hozzáférés” engedélyezése.
További információért látogasson el az alábbi oldalra.
o Az iOS esetében a helyadatokhoz való hozzáférés az OMRON vérnyomásmérők „iBeacon” funkciójának támogatásához szükséges. Ez teszi lehetővé, hogy a leolvasott értékek anélkül kerüljenek át az alkalmazásba, hogy azt meg kellene nyitni. Ha letiltja a helyadatokhoz való hozzáférést, az alkalmazás nem lesz képes szinkronizálni a készülék adatait.
Testösszetétel-elemző VIVA
o a Bluetooth® funkcióval rendelkező OMRON testösszetétel-elemző egyidejűleg akár 4 különböző fiókhoz is párosítható. Javasoljuk, hogy a szinkronizálási problémák elkerülése érdekében fiókonként 1 telefon legyen használatban.
o CSAK az aktuális időt és dátumot állítsa be kézzel Viva készülékén. NE állítsa be kézzel a felhasználói adatokat (születési dátum, magasság, nem) a Viva készüléken – a felhasználók hozzárendelésével kapcsolatos problémák elkerülése érdekében ezt az OMRON connect alkalmazásban végezze el.
o minden felhasználónak létre kell hoznia a saját OMRON connect-fiókját a mobileszközén, és párosítania azt a Viva készülékkel.
o minden felhasználónak külön felhasználói számot (User 1, User 2, User 3 vagy User 4) kell választania a párosításkor. A kiválasztott felhasználói szám a „Csatlakoztatott készülékek” képernyőn ellenőrizhető.
- Nyissa meg az OMRON connect alkalmazást Bővebben -> Profil -> Csatlakoztatott készülékek.
- Koppintson az „Új készülék hozzáadása” gombra, és válassza ki a „Mérleg” -> „Viva testösszetétel-elemző készülék és mérleg” kategóriát.
- Az alkalmazás felkéri, hogy adja meg az életkorát, magasságát és nemét a BMI és egyéb indexek helyes kiszámításához.
- Állítsa be a célt.
- Kapcsolja be a Bluetooth®-t a telefonján, és tartsa lenyomva a Bluetooth® gombot a Viva készüléken, amíg a Viva képernyőjén a villogó P meg nem jelenik.
- A rendelkezésre állástól függően adja hozzá az 1-es, 2-es, 3-as, 4-es felhasználót.
Ha a testösszetétel-elemző és az intelligens eszköz párosítása előtt mérést végez, az adatok nem kerülnek feltöltésre az OMRON connect alkalmazásba. Először párosítania kell az elemzőt az intelligens eszközével ahhoz, hogy az alkalmazás összegyűjtse és megőrizze az adatokat.
Módosíthatja életkorát, magasságát és nemét is az alkalmazásban és a Viva készüléken is. Az alkalmazásban lépjen a Profil -> Személyes adatok menüpontra. A módosítás elvégzése után koppintson a „Mentés” gombra. A testösszetétel-elemzőn nyomja meg a nyíllal jelölt gombot a módosítás kiválasztásához. A módosítás megerősítéséhez nyomja meg a „Set” gombot. Ha a módosítást szeretné félbehagyni, nyomja meg a BE/KI gombot.
Adatait a testösszetétel-elemzőben (BCM) törölheti. Ne feledje, hogy az összes mérése törölve lesz mind a testösszetétel-elemzőből, mind az OMRON connect alkalmazásból.
Az adatok mentéséhez töltsön le jelentést az Önnek megfelelő formátumban (PDF, Excel, CSV).
Az adatok törléséhez válassza ki a törlendő adatokat, és válassza ki a „DEL” gombot -> nyomja meg a „Set” gombot. Amikor a képernyőn megjelenik a villogó „OK?” felirat, nyomja meg újra a „Set” gombot. Ha a módosítást szeretné félbehagyni, nyomja meg a BE/KI gombot.
ECG: OMRON Complete
Az 1 éves prémium szolgáltatás próbaidőszaka akkor kezdődik, amikor hozzáadja (párosítja) a Complete eszközét az OMRON Connect alkalmazáshoz. Az ehhez szükséges lépésekről a Támogatás oldalunkon található leírásban tájékozódhat bővebben. Tájékoztatjuk, hogy az ajánlat csak azokra a felhasználókra érvényes, akik nem használták a 30 napos prémium szolgáltatás próbaverzióját.
Kérdéseivel forduljon hozzánk a support-omron.connect@eu.omron.com e-mail címen!
o Ha egy EKG-felvételt telefonhívás vagy e-mail érkezése szakít meg, akkor új felvételt kell készíteni.
o EKG rögzítésekor ne futtasson olyan alkalmazást, amely túlzottan igénybe veszi az okostelefon számítási kapacitását, hangot ad ki, vagy használja a telefon mikrofonját.
o Győződjön meg róla, hogy a telefon mikrofonja működik, amikor EKG-t rögzít.
o Győződjön meg arról, hogy az EKG-monitor működik az EKG rögzítésekor.
o Mivel az EKG-készülék az adatokat ultrahanggal továbbítja, kérjük, hogy az EKG-t csendes, nyugodt helyen, ülő állapotban rögzítse.
Az Ön EKG-adatai a kijelentkezéskor nem törlődnek. Az összes adat törléséhez törölheti az alkalmazást.
Az OMRON connect nem rendelkezik korlátozásokkal az adattárolásra vonatkozóan. A helyileg tárolt EKG-k azonban helyet foglalnak a telefonon: minden egyes EKG-mérés körülbelül 18 kB, korlátozások adódhatnak a készülék memóriája miatt.
Prémium előfizetés
Az OMRON connect prémium funkciói jobb rálátást biztosítanak az egészségi állapotára. Többek között a következőket foglalják magukban:
- Gyógyszerkövetés. A funkció emlékezteti Önt a gyógyszerek beszedésére, és az összevont prémium jelentésben megjeleníti, hogyan sikerült ezt betartania.
- Személyre szabott egészségügyi betekintések. Napi, heti vagy havi üzenetek az Ön egészségével kapcsolatban, tippekkel.
- Elsődleges összevont jelentés. Ellenőrizheti a gyógyszerszedés betartását, összehasonlíthatja méréseit és aktivitását az azonos korosztályú emberekével, és még sok más.
- Jutalmak. Az ajándékkártyákat az egészségügyi teendők (vérnyomás, testsúly mérése, gyógyszerek beszedése stb.) elvégzéséért kapja.
- Ápolási csapat. A funkció lehetővé teszi, hogy megossza méréseit családjával, barátaival vagy gondozóival. Gondoskodjon szeretteiről.
Ha többet szeretne megtudni a prémium funkciókról kérjük, látogasson el az oldalunkra.
Igen, az OMRON connect prémium előfizetés első hónapja INGYENES. 30 nap után a havi előfizetési díjat kell kifizetnie. Az előfizetést bármikor nyugodtan lemondhatja. Ha a 30 napos ingyenes próbaidőszak vége előtt lemondja a szolgáltatást, nem kell fizetnie. Az OMRON connect prémium előfizetés havonta 9,99 euróba vagy egy évre 79,99 euróba kerül.
Előfizetést a Jutalmak. Az első 30 nap ingyenes, utána a választott előfizetés alapján kell fizetnie.
A rendszer napi szinten számítja ki az összes jutalompontot. 24 órán belül frissített jutalompontokat kell látnia.
Az OMRON connect-fiókjához tartozó e-mail-címre a noreply-healthcare-EMEA@omron.com e-mail-címről kap egy e-mailt, amely tartalmazza az ajándékkártya beváltási kódját. Ellenőrizze a bejövő leveleit és a spam mappát is.
Nem, a jutalompontjai nem változnak, ha törli a méréseket.
Az előző napok, hetek vagy hónapok betekintéseit a Betekintések részben olvashatja el. Koppintson a „Bővebben” gombra, és válassza a „Betekintések” elemet.
A betekintések értesítését kikapcsolhatja, ha a Profil -> Alkalmazás beállítások menüpontra navigál, és -> kikapcsolja az „Értesítések” opciót.
Igen, az alkalmazás prémium funkcióit az előfizetés végéig használhatja.
Nem, az előfizetés lemondásakor nem kap visszatérítést. Az alkalmazás prémium funkcióit azonban továbbra is használhatja az előfizetés végéig.
Kérjük, olvassa el az IOS és a Android visszatérítési szabályzatát.
IOS: https://support.apple.com/hu-hu/HT204084
Android: https://support.google.com/googleplay/answer/2479637?hl=hu
A számlázási kimutatáson a díjak Apple vagy Google néven jelennek meg.
Igen, a jelenlegi előfizetése megmarad, és a prémium funkciókat Android telefonodon is használhatja. Azonban az aktuális előfizetés lejárati dátuma előtt kérjük, hogy az automatikus megújítás elkerülése érdekében mindenképpen mondja le az előfizetést az Apple App Store-ban. Ha az Apple App Store-ból származó jelenlegi előfizetés lemondásra kerül, Android telefonjáról új vásárlást kezdeményezhet, és továbbra is használhatja a prémium funkciókat. Minden gyógyszeradata, jutalompontja és prémium jelentése megmarad.
Igen, a jelenlegi előfizetéses vásárlás megmarad, és a prémium funkciókat iOS-telefonján is használhatja. Azonban az aktuális előfizetés lejárati dátuma előtt kérjük, hogy az automatikus megújítás elkerülése érdekében mindenképpen mondja le az előfizetést a Google Play Áruházban. Ha az Android Google Play Store-ból származó jelenlegi előfizetés lemondásra kerül, Apple telefonjáról új vásárlást kezdeményezhet, és továbbra is használhatja a prémium funkciókat. Minden gyógyszeradata, jutalompontja és prémium jelentése megmarad.
Az összes prémium funkciót használhatja, ha rendelkezik HeartGuide™ készülékkel. 12 hónapig élvezheti a prémiumot.
Nem, az előfizetés nem törlődik automatikusan. Az OMRON connect alkalmazás törlése vagy az OMRON connect fiók törlésének kérése előtt le kell mondania az előfizetést az alkalmazásból vagy az alkalmazás áruházból.
Az előfizetést az alkalmazásból vagy az Appstore / Google Play Áruházból mondhatja le.
Az OMRON connect alkalmazásból történő lemondás:
- Nyissa meg az OMRON connect alkalmazást
- Lépjen a Bővebben -> Profil -> Prémium funkciók lehetőségre
- Koppintson az „Előfizetésem kezelése” gombra
- Az „Előfizetésem törlése” szakasz alatt koppintson az „Igen” gombra
- A következő felugró ablakban koppintson a „Megerősítés” gombra
- A rendszer az Appstore vagy a Google Play áruházhoz lépteti. Keresse meg az OMRON connect alkalmazást, és törölje az előfizetést
Törlés az Appstore-ból | Törlés a Google Play Áruházból |
---|---|
1. Nyissa meg az „App Store”-t a telefonján | 1. Lépje be a „Play Áruház”-ba a telefonján |
2. Koppintson a „Profil” gombra a jobb felső sarokban | 2. Koppintson a „Profil” gombra a jobb felső sarokban |
3. Koppintson az „Előfizetések” gombra | 3. Koppintson a „Fizetések és előfizetések” gombra |
4. Keresse meg az OMRON connect alkalmazást, és törölje az előfizetést | 4. Koppintson az „Előfizetések” gombra |
5. Keresse meg az OMRON connect alkalmazást, és törölje az előfizetést | |
Ha nem tudja iPhone készülékét vagy Mac számítógépét használni erre a célra, az alábbi linken tájékozódhat arról, hogyan mondhatja le előfizetést. | Ha nem tudja Android készülékét használni erre a célra, az alábbi linken tájékozódhat arról, hogyan mondhatja le előfizetést. |
Kompatibilitás más alkalmazásokkal
Lépések más alkalmazások engedélyezéséhez az OMRON connect alkalmazásban:
- Az alkalmazásban lépjen a „Profil” menüpontra.
- Koppintson az „Alkalmazásbeállítások” gombra.
- Az „Adatok megosztása más alkalmazásokkal” alatt koppintson az „Apple Health/ Google Fit/ Samsung Health” lehetőségre.
- Koppintson az „Összekapcsolás” lehetőségre.
- Engedélyezze a megosztani kívánt kategóriákat.
- Kövesse a képernyőn megjelenő utasításokat a bejelentkezéshez, ha szükséges.
- Koppintson az „Engedélyezés” vagy „Kész” lehetőségre.
Ha engedélyezte, hogy az OMRON connect alkalmazás megossza és fogadja az adatokat más egészségügyi alkalmazásoktól a telefonján, az OMRON connect alkalmazás a következő adatokat fogja megosztani és fogadni:
Az OMRON connect által megosztott adatok | Az OMRON connect által fogadott adatok | |
---|---|---|
Apple Health | Vérnyomásértékek, súly, véroxigén, aktivitás, hőmérséklet, ECG és alvás | Tevékenység, súly, véroxigén, hőmérséklet |
Google Fit | Vérnyomás mérések, alvás, súly, aktivitás | Tevékenység |
Samsung Health | Vérnyomás mérések, alvás, súly, aktivitás | Súly |
Az OMRON connect alkalmazás csak akkor tudja megosztani adatait az Apple Health/Google Fit/Samsung Health alkalmazással, ha ezek az alkalmazások engedélyezve vannak az OMRON connect alkalmazásban.
Általános kérdések
Az OMRON connect alkalmazás segít Önnek az egészsége ellenőrzésében:
o Pontosan összegyűjti és összevonja az OMRON készülék és a kedvenc aktivitási alkalmazása (Apple Health, Google Fit, Samsung Health) adatait. Egy intelligens eszközön ellenőrizheti adatait, beleértve a vérnyomást, pulzust, testzsírt, testsúlyt, aktivitási szintet és még sok mást.
o Az OMRON connect könnyen áttekinthető irányítópultja segít a mérések értelmezésében és az adattrendek megismerésében.
o Az OMRON connecten belül létrehozhatja és megoszthatja az egészségügyi adatait tartalmazó jelentést egészségügyi szakemberekkel vagy az ápolóival.
o A prémium előfizetéssel nyomon követheti a gyógyszereire vonatkozó utasítások betartását, jutalmakat kaphat az egészségügyi intézkedéseiért, és személyre szabott információkat kaphat az egészségéről.
Az OMRON connect alkalmazás Európában, a Közel-Keleten (Irán kivételével), Ázsiában, az Egyesült Államokban és Kanadában támogatott. Más országokból nem lesz lehetősége letölteni az alkalmazást.
Felkari vérnyomásmérők
EVOLV
M7 Intelli IT / X7 Smart
M4 Intelli IT / X4 Smart
M2 Intelli IT / X2 Smart
Csuklós vérnyomásmérők
NightView
RS7 Intelli IT
RS3 Intelli IT
OMRON Complete
Mérlegek
VIVA
HN300T2 Intelli IT
HeartGuide
Smart Thermometer Eco Temp Intelli IT
Oxymeter P300 Intelli I
o iOS 12 és újabb verziók.
o Android 9 és újabb verziók.
Vegye figyelembe, hogy ha az okostelefont az EU-n kívül vásárolták, előfordulhat, hogy nem kompatibilis az OMRON connect alkalmazással.
Mobilalkalmazásunk INGYENESEN elérhető. Díjköteles, ha szeretne előfizetni a prémium szolgáltatásra, amely jobb gyógyszerkövetést, személyre szabott információkat, jutalmakat az egészséges életmódért és még sok mást biztosít.
A prémium előfizetéssel kapcsolatos további információkért kérjük, látogasson el webhelyünkre.
Az adatokat az alkalmazás Előzmények részéből exportálhatja. Ehhez kövesse az alábbi lépéseket:
- Koppintson a képernyő alján lévő Előzmények fülre.
- Koppintson a képernyő jobb felső sarkában lévő Megosztás ikonra.
- Válassza ki a megosztani kívánt adatok típusát.
- Válassza ki azt a dátumtartományt, amelyre vonatkozóan meg szeretné osztani az adatokat.
- Válassza ki a kívánt formátumot: Excel, PDF vagy CSV.
- Válassza a „Jelentés küldése e-mailben” lehetőséget.
- Prémium jelentéseket küldhet másoknak. A „Jelentés küldése e-mailben”' kiválasztása után adja meg az e-mail-címet és a megjegyzést (ha szükséges).
- A jelentés megosztásához koppintson a Küldés gombra.
Annak érdekében, hogy az értesítések biztosan megérkezzenek, kérjük, gondoskodjon a következőkről:
- Az „Értesítések” be van kapcsolva a Profil -> Alkalmazásbeállítások menüben, az alkalmazásra vonatkozóan.
- Az értesítéseket a telefon beállításai engedélyezik:
o Lépjen az intelligens eszközön a Beállítások menüpontba
o Válassza ki az „OMRON connect” alkalmazást
o Győződjön meg róla, hogy az értesítések be vannak kapcsolva
- Töltse le az OMRON connectet az App Store (iOS) vagy a Google Play (Android) áruházból.
- Jelentkezzen be a belépési adataival.
- Párosítsa újra az eszközét az alkalmazásban található utasításokat követve:
Koppintson a „Bővebben gombra -> Lépjen a Profil -> Csatlakoztatott eszközök képernyőre -> Koppintson az „Új eszköz hozzáadása” lehetőségre.
A mért adatok Bluetooth-on keresztül kerülnek át az OMRON eszközökről az OMRON connectbe, így az adatokat akkor is szinkronizálhatja, ha nincs internetkapcsolat. Az internetre való csatlakozás azonban biztonsági másolatot készít az adatairól a felhőbe (ha beleegyezett annak használatába). Ha az alkalmazást az internethez való csatlakozás előtt törli, a telefonon tárolt adatok elvesznek.
Ha bizonyos funkciók használata közben az alkalmazás összeomlik vagy lefagy, próbálja meg bezárni az alkalmazást, majd újraindítani. Ha a probléma még mindig jelentkezik, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a support.omron.connect@omron.com címen.
Jelenleg az alkalmazásban nem lehet megváltoztatni a fiók e-mail-címét.
Igen, de ha energiatakarékossági funkciókat használ, a helymeghatározási funkció automatikusan kikapcsolódhat, ha az akkumulátor töltöttsége alacsony. A telefon feltöltése után ismét normálisan be lehet állítani és szinkronizálni.
- Koppintson a képernyő alján lévő Profil fülre.
- Koppintson a képernyő bal felső sarkában lévő fiókbeállítások ikonra.
- Válassza a fiók törlése lehetőséget.
Ha Ön prémium felhasználó és aktív előfizetéssel rendelkezik, kérjük, hogy mindenképpen mondja le az előfizetést, hogy elkerülje az automatikus terhelést a fordulónapokon. Az előfizetés lemondásához az App Store vagy a Google Play áruházba kell ellátogatnia.
Lépjen kapcsolatba terméktámogatási csapatunkkal.